Welcome guest, you have 1 message! Register

Hej - er der liv ??

  1. Willpower
    Willpower
    Hvordan går det med jer ?? godt formoder jeg idet der ikke rigtig sker noget her i gruppen. Her går det godt - jeg taber mig stille og roligt gnst. 1,2 kilo om ugen er det blevet til - lever normalt og er her efter nytår begyndt at spinne og forsøger at trappe vægttræningen op - men lige nu prioriterer jeg høj puls.

    jeg må sige at de eneste problem jeg har er at jeg stadig har svært ved at spise langsomt, specielt om aftenen til aftensmad - de andre måltider går det fint. og så bøvser jeg en del efter at jeg har spist, temmelig irriterende, men familien har vænnet sig til det

    håber I trives og alt er vel

    de bedste hilsener fra Christina
  2. pipsling
    pipsling
    Hej Christina! Her går det også fint. Jeg kan spise og drikke alt nu, uden at blive dårlig. Jeg har altid tabt mig meget langsomt, hvilket også gør sig gældende nu. Med et kcal-indtag på ca 1200kcal taber jeg mig ca 1,5 - 2kg i måneden... Ikke ligefrem noget at juble over, men det bliver jo også til noget, efterhånden som tiden går. Jeg må dog indrømme, at eftersom jeg havde sat næsen op efter 1kg i ugen, er jeg noget skuffet... :-( Men jeg kan nu engang ikke ændre på min krops biokemi, og jeg forsøger virkeligt at acceptere dette. I starten af december genoptog jeg mit løb, hvilket er rigtigt dejligt! Jeg håber på at få overskud til noget muskeltræning her hjemme også, men det står ikke øverst på listen lige pt... Har du meldt dig til livsstilsskolen? Mvh Pia
  3. Willpower
    Willpower
    Hej

    jeg har nu meldt mig til livsstilskolen i marts - håber at se jer der

    hilsen Christina
Results 1 to 3 of 3